تفریحات تایلند
نوشته شده توسط : azar yousefi

موزه ریپلی پاتایا تایلند

یکی از جاذبتور تایلند تابستان 97ه های توریستی تایلند موزهتور تایلند بهار 97 ریپلی است که برگرفته شده از مستندهای ریپلی می باشد. این فرد که به صورت خود آموز هنر را فراگرفته بود با سفر تور لحظه آخری تایلندبه اقسا نقاط جهان و به تصویر کشیدن واقعیت های سراستور تایلند فروردین 97ر جهان بسیار معروف است. حتی مجموعه کارتونی از کتاب باور می کنید یا نه؟ او نیز ساخته شد. 

در این موزه که شامل انواع وسایل بازی و شبیه سازها، بیش از 3تور تایلند اردیبهشت 9700 نمایشگاه مختلف در داخل 10 گالری، موزه تور تایلند خرداد 97مجسمه سازی، سینمای 12 بعدی، بالن سواری و ... می باشد، مسافرین عزیز تور تایلند به همراه کودکان خود شبی هیجان انگیزی را سپری خواهند کرد.

 

 

موزه ریپلی پاتایا تایلند

 

موزه ریپلی پاتایا تایلند


پارک آبی فانتازیا لاگون بانکوک

پارک آبی بر فراز مرکز خریتور تایلند خرداد 97د بنگ کائی قرار گرفته که مختص کودکان و خردسالان می باشد. پارک آبی فانتازیا محیطی تور تایلند فروردین 97شاداب با انواع وسیله های بازی مهیج برای کودکان عزیز تور تایلند می باشد. بزرگسالان نیز می توانند در قسمتی که فراهمتور تایلند تابستان 97 آورده اند به آب تنتور تایلند بهار 97ی و شنا بپردازند.

این پارک آبی دارای امکاناتی نظیر رستوران، کمد لباس، سرویستور تایلند اردیبهشت 97 بهداشتی، رختکن و ... می باشد. گردشگران عزیز می توانند با پرداخت هزینه مناسبتور لحظه آخری تایلند روزی دلپذیر را سپری کنند.

 

پارک آبی فانتازیا لاگون بانکوک

 

پارک آبی فانتازیا لاگون بانکوک


کابل راید سامویی تایلند

در میان جنگل های زیبای ستور تایلند تابستان 97امویی  و در نزدیکی ساحل لامای می توانید تفریح جدیدی به نام کابل راید را تتور تایلند فروردین 97جربه کنید.در ورزش  کابل راید یا کابل سواری کابل ها یا طتور لحظه آخری تایلندناب هایی به درختان بلند و مرتفع جنگل بسته شده اند و شتور تایلند اردیبهشت 97ما به وسیله یک دسته بین آن هاتور تایلند بهار 97 حرکت می کنید. این تجربه هیجان انگیز با توجه به ارتفاع و سرعت بالا حسی شبیه پرواز را به شما القا می کند. طول مسیر 850 متر است که به وسیله 11 کابل کاملا محکم و امن هدایت می شوند . این ورزش به تجربه قبلی احتیاج ندارد و حتی بچه ها هم میتور تایلند خرداد 97 توانند آن را امتحان کنند. ساعت کار کابل راید از ده صبح تا پنج بعدازظهر است و شما مسافران تور تایلند می توانید در این تایم از کابل راید استفاده کنید.

کابل راید سامویی تایلند

کابل راید سامویی تایلند


معبد سوتات بانکوک تایلند

معبد سوتات یک معبد بوتور تایلند تابستان 97دایی در شهر بانکوک است . ساخت این معبد در سه دوره پادشاهی رامادای اول تا سوم و تور تایلند فروردین 97در طی 27 سال به طول انجامید. دتور لحظه آخری تایلندر تالار اصلی معبد یک جسمه بزرگ برنزی به طول هشت متر از بودا و در محوطه ای آن 156 مجسمه کوچکتور تایلند بهار 97 طلایی بودا وجود دارد. در حیاط معبد یک آونگ غول پیکر وجود دارد که باستانی است و در جشن های برهمایی از آن استفاده می شود. در جای جای این معبد مجستور تایلند اردیبهشت 97مه های مربوط به انسان های بزرگ قرار دارد و با انواع زیتور تایلند خرداد 97ورآلات تزیین شده است. شما مسافران تور تایلند می توانید در طول سفر خود به بانکوک از این معبد زیبا دیدن فرمایید.

معبد سوتات بانکوک تایلند

معبد سوتات بانکوک تایلند

معبد سوتات بانکوک تایلند


گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند

این گالری در شهر پاتایا تور تایلند تابستان 97که یکی از معروفترین گالری های هنری دنیا است به نام موزه هنتور تایلند فروردین 97ر مشهور می باشد. گالری هنر در بهشت نمایش دهنده بیش از صد اثر در حوزه نقاشی سه بعدی است. این نقاشی ها بسیار زیبا و شگفت انگیز بوده و در بسیاریتور تایلند بهار 97 از آثار مرز بین خیال و واقعیت بسیار باریک گشته است. این گالری شامل 10 بخش است که از نظر موضوعی با یکدیگر تفاوت دارند. این بخش ها شامل حیات وحش، هنر کلاسیک، زیر اقیانوس، استتار، تمدن، سورئالیتور تایلند اردیبهشت 97سم، دایناسورها، مناظر،هنر و آبشار هستندتور لحظه آخری تایلند. این گالری تاسیس شدهتور تایلند خرداد 97 توسط یک فرد کره ای به نام شین جائه یئول است. گالری در سکند رود پاتایا قرار دارد و شما مسافران تور تایلند می توانید همه روزه از آن دیدن کنید.

گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند

گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند

گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند





:: برچسب‌ها: تفریحات تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند,مناطق توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: